Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2014 14:50 - КАК ДА РАЗПОЗНАЕМ И ПРЕОТКРИЕМ ГОСПОДИН ЕДИНСТВЕН
Автор: vera1ap Категория: Бизнес   
Прочетен: 623 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2014 11:27


ОТКРИЙ ИСТИНСКАТА СИ СЪЩНОСТ НА ЖЕНА И СВОЯТА СИЛА ДА РЪКОВОДИШ И НАПРАВЛЯВАШ КЪМ ДОБРО И КЪМ УСПЕХ ЗА ДВАМА!

ПРЕДЛАГАМ ДВУДНЕВЕН СЕМИНАР
ОТКРИЙ И СПЕЧЕЛИ за винаги ГОСПОДИН УСПЕХ


image

ВХОД САМО ЗА ЖЕНИ

Какво е необходимо да знам, за да срещна идеалния партньор в живота и да го задържа?
НЯКОИ КАЗВАТ, АКО Е ПИСАНО ЩЕ СТАНЕ. Други казват няма идеални хора. ТРЕТИ СА УБЕДЕНИ,ЧЕ Живота е низ от компромиси и така нататък...
Аз казвам, че всичко което можеш да си представиш ясно и категорично можеш и да го постигнеш. ЕТО СТЪПКИТЕ:

Стъпка≠1
БЪДИ НАЯСНО С ТОВА, КОЕТО ИСКАШ – ЕДНОЗНАЧНО, ЕДНОПОСОЧНО.
Задай си въпроса и бъди откровена със себе си: Щастлива ли съм? ТОВА ли е това нещо, което покрива изцяло мисията в живота ми? И остави отговора да дойде спонтанно отвътре, без да мислиш и ако отговора е *НЕ* продължи да четеш.

Стъпка≠2
Какво покрива мисията ми В ЖИВОТА? Кое е това нещо, което би ме накарало да се усмихвам всеки ден, изпълвайки сърцето ми с радост? Кое е това, което би ме накарало да се чувствам пълноценна жена?

Стъпка≠3
ОСЪЗНАЙ БЛОКАЖИТЕ СИ! ТОВА Е ТОВА НЕЩО, КОЕТО ТЕ СПИРА ДА ПОСТИГНЕШ МЕЧТИТЕ СИ И ДА БЪДЕШ УДОВЛЕТВОРЕНА ВЪВ ВСИЧКИ СФЕРИ НА ЖИВОТА СИ. КАКВО МЕ СПИРА? Щях да го постигна ако.....

Стъпка≠4
ОПОЗНАЙ МЪЖКИЯ СВЯТ! Как мисли и действа не твоят, а мъжът изобщо. Влез в неговия ум.

Стъпка≠5
ПОДОБРИ РАЗБИРАНЕТО СИ ЗА ТИПОВЕТЕ МЪЖЕ. Открий кой тип мъж покрива изцяло твоите очаквания. И ТОГАВА ЩЕ ПРИВЛЕЧЕШ ТОЧНИЯ ЧОВЕК!

Стъпка≠6
ИЗГРАЖДАНЕ НА КАЧЕСТВАТА НЕОБХОДИМИ, за да го срещнеш и да го задържиш.

Стъпка≠7
ИЗГРАЖДАНЕ НА СОЛИДНА, ДЪЛГОТРАЙНА ВРЪЗКА С НЕГО.

За повече информация :
email – www.welcomethenew@abv.bg



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vera1ap
Категория: Бизнес
Прочетен: 21339
Постинги: 11
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930