Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2014 14:41 - Позволих си да те имам
Автор: vera1ap Категория: Поезия   
Прочетен: 634 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2014 11:34


Позволих си да те имам

Позволих си да си част от мен

Позволих си да обичам и теб и мен

Позволих си да бъда цяла

Позволих си да успея

Позволих си да копнея

Позволих си да творя живот

Позволих си изобиле и радост

Позволих си да те разбирам

Позволих си да те чувам когато ти шептиш

Позволих си да бъда част от теб и мен

Позволих си да усещам

Позволих си и да чувствам

Позволих си да владея и тях и мен

Позволих си да узная

Позволих си и да следвам

както теб така и мен

Позволих си единение

и се слях с тълпата и с живота

Позволих си да се слея с теб и мен

Позволих си да бъда и света и тъмнината

Позволих си да копнея и да имам цел

Позволих си да обичам

Позволих си и да се разтворя

Позволих си да  приемам

Позволих си и да давам

Позволих си теб и мен да имам

изобилие и радост в едно

Позволих си да копнея

Позволих си и да бъда

и покорна и достойна

Позволих си трансформация

Позволих си тя да бъде цел,

едно пътуване към рая

Позволих си да бъда бога и твореца в мен

Позволих си да бъда истината

Позволих си да бъда и добрината

Позволих си да бъда топлината

Позволих си да бъда и светлината

И станах връзката между животите навред

Станах връзката между всичките вселени

Станах връзката между видимото

и невидимото в мен,

както за очите, така и за ума

станах искрата, която твореше нещата

Позволих си да бъда творец

на съдби, планети, вселени добри

Позволих си да бъда активната част на живота

и да следвам линията на реда,

по който се раждат и вървят нещата

И превърнах пътуването през планети и вселени в цел

И превърнах живота в радост, в мир и в копнеж

Превърнах смъртта в процес, в трансформация

Превърнах я в нещо полезно и нещо ценно

Превърнах я в процес на раждане,

на преминаване от едно тяло в друго,

в процес на преобличане

Превърнах истината в цел

Позволих си да се разделям и да се събирам

Позволих си да бъда цяла,

Позволих си да бъда неразделна

както в живота така и в света

Позволих си да разбирам и процеса и смъртта...

Позволих си да бъда и пепелта и ефира...

Позволих си просто да творя...

 

Вера Апостолова





Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vera1ap
Категория: Бизнес
Прочетен: 21349
Постинги: 11
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930